۱۳۹۴/۱۱/۰۱

تەشۆ


''فەرموون دکتۆر. بەڵێ. ئێرەیە. بەڵێ، من بووم تەلەفۆنم بۆ ئێوە کرد. مێردەکەم ڕووداوێکی بەسەر هاتووە. بەڵێ، وا هەست دەکەم ڕووداوێکی مەترسیدارە. بگرە زۆر مەترسیدار. دەبێ بۆ نهۆمەکەی تر سەرکەوین. ئەو لە ژووری خەوتنە. بە ئێرەدا. بمبوورن، جێگاکە هەڵنەگیراوەتەوە. ئێوە لێم تێ دەگەن، من هەندێک حەپەسام کاتێک ئەو هەموو خوێنەم بینی. لە خۆم دەپرسم بە چ ورەیەکەوە دەتوانم خاوێنی بکەمەوە. پێم وایە بەم زووانە دەبێ بچم لە شوێنێکی تر بژیم.

"ئەوەش ژوورەکەیە، فەرموون. ئەو لێرەیە، لە نزیک تەختی خەو، لەسەر فەڕشەکە. دمە تەشۆیەک لە نێو کەلـلەسەری دایە. دەتانەوێ شیکاری بۆ بکەن؟ بەڵێ، شیی بکەنەوە. بە ڕاستی ڕووداوێکی گەمژانەیە، وا نییە؟ لە جەرگەی خەودا، لەسەر تەختەکەی بەربۆتەوە و بەسەر ئەو تەشۆیەدا کەوتووە.

''بەڵێ، ئەو تەشۆیە، هی خۆمانە. بە گشتی لە تەنیشت ئاگردانەکەی هەیوان دادەنرێ و کۆلکەداری پێ لەت دەکەین.

''بۆچی لە کن قەرەوێڵەکە بووە! لە من دەپرسن! ئەشێ بۆ خۆی ئەم تەشۆیەی لە پاڵ تەختەکە دانابێ. ڕەنگە لە دز و شتی وا ترسابێ. ماڵەکەمان لە شوێنێکی چەپەک هەڵکەوتووە.

''دەڵێن ئەو مردووە؟ من هەر یەکسەر بیرم بۆ ئەوە چوو کە مردبێ. بەڵام بە خۆمم گوت باشتر وایە دکتۆرێک پشتڕاستی بکاتەوە.

''دەتانەوێ تەلەفۆن بکەن؟ بە ڕاست؟ تەلەفۆن بۆ ئامبوڵانس دەکەن، وا نییە؟ بۆ پۆلیس؟ بۆچی پۆلیس؟ ڕووداوێکە و قەوماوە. ئەو لەسەر تەختەکەی کەوتوە، بەسەر تەشۆکەدا کەوتووە، هەر ئەوەندە. بەڵێ، ڕووداوێکی سەیر و بەدەگمەنە. بەڵام زۆر جاریش شتی ئاوا گەمژانە ڕوو دەدەن.

''ئاخ! ڕەنگە پێتان وابێ من تەشۆکەم لە تەنیشت قەرەوێڵەکە داناوە بۆ ئەوەی بە سەریدا بکەوێ. بەڵام من چۆن بتوانم پێشبینی بکەم کە ئەو لەسەر قەرەوێڵەکەی دەکەوێ!

''تەنانەت لەوانەیە پێتان وابێ من پاڵم پێوە ناوە و پاشان بە ئارامی بۆی خەوتووم، دواجار بە تەنیا لەسەر تەختە گەورەکەمان، بێ ئەوەی پرخەپرخی ببیستم و بۆنەکەیم بۆ بێ!

"بڕوانن دکتۆر، ئێوە شتی وا وێنا مەکەن، ئێوە ناتوانن..

"ڕاستە، زۆر باش بۆی خەوتم. ئەوە بۆ چەند ساڵ دەچێ وا باش نەخەوتووم. تا سەعات هەشتی بەیانی وە خەبەر نەهاتم. لە پەنجەرەکەوە سەیری دەرەوەم کرد. بای دەهات. هەورەکان بە ڕەنگی سپی و خۆڵەمێشی لە پێش خۆر یارییان دەکرد. هەستم بە بەختەوەری دەکرد و بیرم لەوە دەکردەوە قەت ناتوانی هیچ شتێک لە هەورەکانەوە بزانی. لەوانەیە بڵاو ببنەوە - هێندە توند غار دەدەن -، لەوانەشە لەسەر یەک کەڵەکە بن و بەسەر شان و پێلی ئێمەدا وەک باران بێنە خوارەوە. بۆ من جیاوازییەکی ئەوتۆی نییە. بارانم زۆر خۆش دەوێ. جگە لەمە، ئەم بەیانییە هەموو شتێک باشتر دەهاتە بەر چاوم، هەستم دەکرد دوورم لە کەسەرێک کە ماوەیەکی درێژە…

''جا لەو کاتەدا کە ئاوڕم دایەوە، چاوم بەم بوویەرە کەوت و یەکسەر تەلەفۆنم بۆ کردن.

''ئێوەش هەروا، ئێوەش دەتانەوێ زەنگ لێبدەن. فەرموون ئەوەش تەلەفۆن. ئێوە زەنگ بۆ ئامبوڵانس لێدەدەن. ئێوە تەرمەکە دەبەن، وا نییە؟

''ئێوە دەڵێن ئامبوڵانس بۆ منە؟ لە مەبەستتان تێناگەم. من بریندار نیم. من هیچ کوێم ناهێشێ، من زۆر باشم. خوێنی سەر کراسی خەوەکەم، خوێنی مێردەکەمە، ئەو کاتە پڕژا کە…"

ئەم چیرۆکە، لە گۆڤاری 'رامان'، ژمارە (٢٠٣)دا چاپ و بڵاو بۆتەوە:
http://raman-media.net/203/r10.pdf

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر